אנחנו בשיא עונת המרתונים! המרתון הבינלאומי הנפלא בירושלים מאחורינו ומרתון ג'ילט תל אביב לפנינו שני מרתונים, כאילו זהים, אך כה שונים אחד מהשני – אחד שונה ומרגיש חו"ל והשני.. מרוץ הבית הראשון – בינלאומי אמיתי. בליל שפות, אקספו גדול ומכובד, כמו בכל מרתון גדול בעולם וקהל של רצים שאנחנו, תושבי המרכז, לא רגילים לראות. מכיוון שרצתי את המרוץ לעשרה קילומטרים (בלבד), זכיתי לרוץ עם בני נוער רבים מבתי הספר שבסביבה, עם בנות נוער רבות הלבושות חצאיות מהאולפנות, וקהל רב של צעירות וצעירים דוברי שפות רבות הלומדים בירושלים. בתל אביב, נרוץ בסביבה המוכרת שלנו – המסלולים "הרגילים" וכמובן אותם אלפים רבים של רצות ורצים בהם אנחנו נתקלים בריצות היומיות שלנו ברחבי העיר. רבים מכם פגשתי בירושלים ורבים יותר פגשתי בצילומים מהארוע הזה.במרתון ג'ילט תל אביב, תהיה לנו כמובן נציגות גדולה ביותר – מ 24 הפייסרים שלנו, לכל המרחקים ולכל הזמנים, דרך מתאמני אנדיור שעבורם מהווה מרוץ זה את שיא העונה, וכלה במתאמני get ready, קבוצת הריצה של הצבא ואימוני "רצים בשניים". סה"כ יהיו לנו למעלה מ… 1500 רצים בתחרות! כן, 1500. המספר הגדול ביותר שהיה לנו עד כה.

במסגרת המרתון, נעמיד הפעם עמדת עידוד ותזונה בקילומטר ה 35. למי שלא מכיר, מדובר בעמדה שלנו, שבה אנחנו מעודדים את הרצים ומחלקים להם אוכל ושתייה – עוגות, צ'יפס מלוחים, בייגלה, עוגיות (וכן, גם פירות) וכמובן שתייה – קולה, קולה ו.. אולי גם מיץ. נשמח אם תעזרו לנו לאייש את העמדה הזו שתהיה בשדרות בן גוריון שבעיר (קל להגיע וקל לצאת!). המעוניינים, נא פנו אלי ישירות. תודה גדולה

אימוני הרכיבה חוזרים במרץ אימוני הרכיבה שלנו חוזרים כבר ביום שבת הקרובה, אחרי הפסקה ארוכה של מספר חודשים באימונים אלה נתמקד באימון הנושאים הבאים: בטיחות ברכיבה בכבישים בטיחות ברכיבה בקבוצה וכמובן – שיפור טכניקת רכיבה לימוד טיפוס, ירידות והכנה לקראת תחרויות הטריאתלון של הקיץ, כולל הכנה לתחרויות האיירונמן האימונים יבוצעו בשני מוקדים – לטרון וגבעת עדה – כל שבוע במיקום שונה. המרחק מהמרכז זהה לשני המיקומים!

האימון הראשון – לטרון אורך האימון – שעתיים-שעתיים וחצי. מתאמנים לתחרויות ארוכות, ימשיכו עצמאית את האימון שלהם מאמנים – סבב של מאמני אנדיור – אילן, עינב, פליקס, זיו ורן רכב ליווי – למי שלא יודע, נכנס חוק חדש שנאכף בכל שבת – כל קבוצת רוכבים המונה למעלה מ 10 רוכבים מחוייבת ברכב ליווי. רכב הליווי והנהג יהיו הרוכבים, בהתאם לתורנות נהיגה. ניתן להחליף כמובן עם בן משפחה או נהג בתשלום אחריות הנהג, באם אינו יכול, למצוא לעצמו מחליף. בשבת בה לא יגיע נהג, תצא הקבוצה ל… ריצה קבוצתית!

עלות – למתאמנים המקבלים תוכנית אימון אישית והמשתתפים לפחות באימון קבוצתי אחד של אנדיור – תוספת של 100 ש"ח \חודש או 300 שח לרבעון. למתאמנים עם תוכנית אימון אישית אך ללא אימוני קבוצה – 152 ש"ח \ חודש \ 456 ש"ח לרבעון. למתאמני אימוני קבוצה בלבד או למתאמנים המעוניינים להצטרף לאימוני הרכיבה בלבד – 192 ש"ח לחודש + 100 ש"ח דמי רישום \ 676 ש"ח לרבעון הראשון ו 576 ש"ח להמשך רישום והתחייבות – כל מי שמעוניין להשתתף באימוני הרכיבה, מתחייב לתקופה של 3 חודשים (ומשלם על תקופה זו). במסגרת המחוייבות, הרוכב גם מתחייב לתורנות נהיגה. לאלה המעוניינים או לשאלות, ניתן לפנות לinfo@endure.co.il

הנחות לחברי אנדיור באדידס חברי אנדיור, אשר מתאמנים באימוני הקבוצה, החל מהיום אתם זכאים להנחה של 30% בחנות אדידס בנמל תל אביב כנגד הזדהות למול המוכרים. ההטבה חלה על קטגוריית מוצרי ריצה בלבד, ואיננה כוללת פריטים שאינם בקטגוריה זו (דוגמת אופנה,כדורגל וכו ). כדי לחסוך אי נעימות אנו מדגישים כי החנות תאפשר את מימוש ההטבה רק לחברי אנדיור, שנרשמו במשרד בעוד מועד להטבה זו ושתשלומם הוסדר במערכת.

אימונים קבוצתיים גם החודש, אנחנו משנים במקצת את אימוני הריצה ואת מיקומם, לפי הפירוט הבא: ריצות שישי: לא להאמין, אבל אנחנו חוזרים לבן שמן. אחרי תקופה של לפחות 6 חודשים שלא רצנו שם, אנחנו חוזרים למסלולים הביתיים שלנו ימי שני – שימו לב שהאימונים יתחילו בשעה 0630, במקום ב 0600 כפי שהיה בחודשים האחרונים. אימוני חיזוק אלה ימשיכו בספורטק וימשיכו להיות מגוונים ומרתקים ימי חמישי – אנחנו בווינגייט! לכל אלה הבאים מאזור הצפון ומחפשים מיקום קרוב יותר, הצטרפו לאימונים אלה! ימי שלישי – ממשיכים באימונים קשים עד סוף חודש אפריל. ממאי ולאורך חודשי הקיץ – נחזור לשילוב של אימוני ים ואימוני אצטדיון ימי רביעי – החודש אנחנו בצ'רלס קלור. מתאמנים על מסלול מרתון ג'ילט תל אביב. במקום חנייה חינמית. פרטים באתר.

אימוני השחייה – – שני אימונים – שני בבוקר עם זיו – אימוני חיזוק ספציפיים + בסיס חמישי בבוקר עם רן – אימוני טכניקה נמשיך לשחות במתכונת זו עד סוף מרץ החל מה 1.4, יחזרו אימוני הים בימי חמישי. לשמחתנו, החורף הקצר מפאשר חזרה מוקדמת יותר לאימוני הים

בדיקות ארגומטריה תזכורת – ביצוע בדיקות ארגומטריה פעם בשנה הכרחי לנו העוסקים בספורט כמו שאמרנו פעמים רבות, בדיקת ארגומטריה טובה ומהימנה מבוצעת רק במספר מצומצם של מכונים. מוזמנים ליצור עימנו קשר ונשמח להפנות אתכם.

ולסיום, שני דברים בנושא התכנים באתר ובפייסבוק : 1. הפייסבוק שלנו פעיל ומתעדכן מדי יום בכל מידע רלוונטי. אתם מוזמנים להצטרף, לחלוק חוויות, לשאול שאלות, אנחנו כאן בשבילכם… 2. אתם מוזמנים לכתוב באתר חוויות מתחרויות שהשתתפתם בהן בתקופה האחרונה, שיתוף המידע מעבר לפן האישי של "לחלוק" עם חברים, תורם לאחרים בהכרת התחרות בה השתתפתם ומאפשר לאנשים אשר מחפשים את היעד הבא, לעשות בחירה על סמך נסיון ועצות של אחרים. לפרסום באתר ניתן לפנות לשירי shiri@endure.co.il

רן שילון וצוות אנדיור