רן שילון מגיש: סדרה של תרגילי יוגה לפתיחת היום

אוסף תרגילים שיעזרו לכם להימנע מכאבי גב וכאבים אחרים, ואם אתם רצים זה גם יסייע לכם להתאוששות טובה יותר ומניעת פציעות. הסדרה מאפשרת תרגול יומי שיכול לנוע בין 5-10 דקות ועד 30-40 דקות

פחות משעה: הקפיצה הגדולה

והפעם: כך התגברתי על אחד הפחדים הכי לא מוסברים אבל גם הכי עקשניים שלי

על מחלת הקיבעון והדרך שבה היא מונעת מרצים להשתפר

מהי מחלת הקיבעון ובאיזו דרך היא פוגעת ברצים? רן שילון מסביר בווידאו-בלוג השבועי שלו איך נרפאים מהמחלה ומסיים באמירה פילוסופית עמוקה

חדשות מתגלגלות: אימוני אופניים חינמיים לתושבי ר"ג

מדי יום שישי בשעות 7:00-8:00 יתקיימו בפארק הלאומי אימוני רכיבה לתושבי ר"ג – בחינם!
האימונים, בהדרכת מאמני אנדיור, יכללו הקניית הרגלי רכיבה נכונים ובטוחים.
למי מיועד? לרוכבי אופניים בכל הרמות.
בהמשך, כשיגיעו רוכבים באופן קבוע, נעביר את הפעילות לפארק […]

איך בונים עונת ריצה?

והרי החדשות ועיקרן תחילה: אפשר לרוץ עונה שלמה בלי להיפצע! איך עושים את זה? בעזרת תכנון נכון של העונה. רן שילון בווידאו פוסט השבועי שלו מסביר איך

ואז ראיתי בראי את הברך מתכופפת

מאמן אנדיור שלומי (בנאדם) חייל הצליח לשבור את הברך לארבעה חלקים. כן, זה כואב כמו שזה נשמע, אבל לסיפור הזה יש סוף טוב

פחות משעה: על שיא חדש מצד אחד וחרדת ביצוע מצד שני

הדרך ל-10 ק"מ בפחות משעה עוברת ב-5 ק"מ בפחות מחצי שעה, וגם בשיחות עם עצמי ובהצהרות מטומטמות. מיכל יפה חוזרת לרוץ במרץ

מרתון בשלש שעות

"כבר שנתיים שאני מתאמן לקראת המרוץ. שנתיים של מאמץ מתמשך וידיעה אחת ברורה: בשביל לחצות את גבול שלוש השעות עלי להגיע קודם כל לשלום עם עצמי". ענר ארוסי נסע לבלגרד כדי להגשים את מה שהיה מבחינתו בלתי אפשרי

פחות משעה: ירידה לצורך עליה

והפעם: על ריצה בחו"ל, סוג של פציעה (רן בתגובה: זאת לא היתה פציעה. אני: למה אתה מתערב? זה הטור שלי, לא שלך. וזאת כן היתה פציעה. סוג של) וחזרה לשגרה

כך תשפרו את טכניקת הריצה שלכם בשטח ובהרים

ריצות הרים או שטח הן חוויה נהדרת, אבל בשביל לעשות את זה באופן בטוח ויעיל יותר ולהקטין את הסיכון לנפילות ופציעות, נדרשת הכנה מתאימה