שלושה ימים של שכרון חושים – קבלו את תוכנית מחנה האימונים שיתקיים ב-29.11 עד 1.12

32266855_1497550923689170_8563764969718415360_n

נותר עוד שבוע וכבר יומיים שלמים אני יודע איך יהיה בנוי המחנה הקרוב באילת.

במחנה האימונים הזה יש לנו רצים וטריאתלטים, אבל מומלץ לכולם להביא בגד ים (וחליפת שחייה לטריאתלטים האמיצים).

למי מיועד?

כרגיל, למתאמנות ולמתאמנים בכל הרמות. כמו בכל מחנה שלנו, תהיה התאמה לכל אחת ואחד.

חמישי 29.11

09:00 – הרוכבים נפגשים בחנייה של בה"ד 1 לרכיבת טרום מחנה להר חריף וחזרה.

11:30 – תחילת המחנה – הרצים והרוכבים נפגשים בחניון גן הפסלים בכניסה למצפה רמון לריצה קלה של עד 90 דקות לאורך המצוק של המכתש.

בסיום, ארוחת צהריים עצמאית ונסיעה לאילת.

לפני השקיעה – יוגה בבית ספר שדה אילת.

בין לבין, או אחרי, ניסע גם לקחת את הערכות למרוץ המדברי.

שישי 30.11

ארוחת בוקר (מקווה שזכרתם להזמין בבי"ס שדה ארוחה ארוזה) ויציאה מוקדמת לתחרות המרתון המדברי למרחק של 10, 21 ק"מ.

אלה מאיתנו שלא נרשמו ולא מעוניינים להירשם, לא לדאוג – מבטיח אימון חלופי.

צהריים – שחייה לכווווולם  –  שעה מדוייקת תקבע בהמשך. מיקום – חוף קצא"א.

15:00 – ריצה של עד 90 דקות (מסיימים לפני החושך) בגבעות שמאחורי בית ספר שדה / רכיבה לאורך החלק הראשון של מסלול הישראמן – מבתי המלון עד למעבר נטפים.

לפני השקיעה – יוגה.

הגבעות שמעל בי"ס שדה אילת

הגבעות שמעל בי"ס שדה אילת

שבת 1.12

06:30 – אימון שחייה טריאתלטים.

ארוחת בוקר

08:30 – יציאה לאימון ריצה / רכיבה – האימון יתחיל במעבר נטפים.

רצים – נחל גשרון תחתון/עליון

רוכבים – רכיבת החלק השני של מסלול הישראמן – מעבר נטפים – סיירים + ריצה עד לאוגדה (קצת יותר מחצי הדרך למטה).

סיום משוער – 13:00

מאמנים –

פליקס ורן

מה להביא –

– מצב רוח טוב (מי שלא מחייך, יישלח לשבת בפינה עם הפנים לקיר).

– ציוד ריצה, כולל תרמיל המאפשר לפחות 2 ליטרים של מים.

– אוכל טכני לריצות.

– מזרן יוגה.

שאלות? מוזמנים לפנות אלי.

יאללה, בלגן.