אימוני אנדיור מתרכזים בענפי ספורט הדורשים פיתוח יכולת אירובית לבניית כשירות פיזית וסבולת. אימונים אלה כוללים אימוני חיזוק פונקציונלים, שיעורי יוגה המתאימה לצרכי המתאמן האירובי, שחייה בים ובבריכה, לימוד ואימוני רכיבה, ואימוני ריצה רבים ומגוונים, וכמובן שילוב הענפים השונים בטרי-ספורט. בסיס אירובי מהווה את אבן הפינה עבור מתאמנים בכל ענפי הספורט ומנוע אירובי גדול יותר שורף אנרגיה בצורה יעילה יותר ומשפר את חילוף החומרים. כל ספורטאי הוא ייחודי – בעל יכולת אישית, אורח חיים ומטרות משלו. באנדיור אנו בונים תוכניות אימונים אישיות המתאימות לצורכי המתאמן, לפי הגדרה משותפת של יעדים אישיים תוך שמירה על בריאות ומניעת פציעות.

 

למי האימונים מתאימים?

האימונים באנדיור מתאימים למתאמנות ומתאמנים בכל הגילאים ובכל הרמות – אם אתם עושים צעדים ראשונים בעולם הספורט ומחפשים שינוי ושדרוג אורח החיים שלכם, אם אתם כבר מתאמנים ומחפשים מסגרת מקצועית שתשדרג את היכולות שלכם וכמובן, אם אתם מחפשים להתאמן לתחרויות – מריצות של 5 ק"מ, דרך מרתונים וריצות הרים למרחקים ארוכים, מטריאתלון ספרינט ראשון וכלה בתחרויות איש הברזל

בין אם הגעת אלינו דרך אתר האינטרנט, חברים או מאמן בחדר הכושר, רן שילון, היזם ומאמנה הראשי של אנדיור, ישמח לפגוש אותך לפגישה אישית, יציג בפנייך את החברה, פילוסופיית האימון שלה ואפשרויות ההתפתחות וההתקדמות שלך בתוכה.

לאחר פגישה זו, בה תציבו יחד מטרות ויעדים, נתכנן ונתאים לך ולאורח חייך תכנית אימונים אישית, שתעלה לאתר האינטרנט של אנדיור. תכנית זו תיכתב ע"י רן שילון או ע"י אחד המאמנים המקצועיים שלנו. אנו מציעים תוכניות אימון ומסגרת לפיתוח עמידות ספורטיבית עבור הגשמת מגוון מטרות אישיות – מבניית כושר בסיסי לשיפור איכות החיים ועד הכנה לספורט תחרותי. במידה ודרוש ייעוץ תזונתי, תופנה לאחד מתזונאי הספורט העובדים באנדיור.

אנו מאמינים שהתקדמות איטית, עקב בצד אגודל ושימוש במגוון רחב של פעילויות משלימות מסבים את התוצאה הטובה ביותר לאורך זמן ולצד הנאה גדולה מהתהליך עצמו.
אנו מאמינים כי המפתח להצלחת המתאמן תלוי ביחס אישי, גישה מקצוענית ותקשורת מעולה בין המתאמן ובין מאמנו.

 

איך עובדים האימונים אצלנו?

אנחנו עובדים לפי עונות – בחצי הראשון של השנה, אנחנו מתמקדים בבניית בסיס ואימוני ריצה – מתחרויות 5 ו 10 ק"מ, דרך מרתונים בארץ ובעולם וכלה בריצות הרים של עד 170 ק"מ.

בתקופה זו, תקופת פברואר-מאי  2016  אנחנו בעיקר מתחזקים, שוחים ורצים הרבה.

בחצי השני של השנה, אנחנו מתמקדים בתחרויות הטריאתלון. בתקופה זו אנחנו מוסיפים אימוני שחיית ים רבים (2-3 אימונים שבועיים בנוסף לאימוני השחייה), וכן 1-2 אימוני רכיבה שבועיים.

 

האימונים לפי ימים:

ימי ראשון – אימוני חיזוק פונקציונליים
 אימוני החיזוק הפונקציונליים 

ימי שני – אימון Free run עם רן שילון  בנמל תל-אביב
 אימון ריצה Free Run

ימי שלישי – אימון ריצה בחוף גורדון עם רן שילון בקיץ 
 אימון הריצה בחוף גורדון

בסתיו וחורף האימון המרכזי מתקיימים באצטדיון האתלטיקה בהדר יוסף, באצטדיון האימונים.
אימון ריצה באצטדיון הדר יוסף 

ימי רביעי – אימון רכיבה לכל הרמות בגבעת המופעים עם פליקס פיסרבסקי
 אימוני הרכיבה בגבעת המופעים

ימי חמישי – יוגה פונקציונלית ותרגול נשימות עם רן שילון
יוגה פונקציונלית ותרגול נשימות

ימי שישי – ריצת הרים
ריצת הרים

 ימי שבת – מנוחה

 

אימוני שחייה:

אימוני השחייה של מועדון Endure מתקיימים בבית הספר לשחייה +H2O במועדון הספורט כפר שמריהו בניהולו של ערן גרומי במועדון ספורט כפר שמריהו ברחוב קרן היסוד 14. כל שבוע מתקיימים 8 אימוני שחייה כפי שמופיע בטבלה הבאה:
לפרטים מלאים על אימוני השחייה

אימוני שחייה שבועיים

 

אימוני רכיבה:

אימוני הרכיבה של אנדיור מתקיימים במסגרת בקבוצת הרכיבה 4play של גלעד מנשה. אימוני הרכיבה מתקיימים שלוש פעמים בשבוע:
שני 06:00-07:00 אימון אינטרוולים
שישי 06:30-08:30 ריכבה מהירה כ-60 ק"מ
שבת 06:00-11:00 רכיבת נפח קבוצתית

פרטים מלאים על אימוני הרכיבה